Uvjeti poslovanja | Podnošenje prigovora

Obrt Luxonus Digital
Vlasnik: Luka Brala
Adresa: Grgura Budislavića 99, 23000 Zadar
E-pošta: luxonus.digital@gmail.com
OIB: 40192815116

1. Opće odredbe

Ovi Uvjeti poslovanja reguliraju korištenje usluga obrta Luxonus Digital. Korištenjem naših usluga prihvaćate ove uvjete.

2. Plaćanje i dostava

Sve narudžbe moraju biti plaćene unaprijed putem dostupnih metoda plaćanja. Rok isporuke dogovara se prilikom narudžbe.

3. Reklamacije i povrati

Reklamacije se prihvaćaju u roku od 14 dana od isporuke proizvoda ili usluge. Zahtjevi za povrat ili zamjenu rješavaju se individualno.

4. Odgovornost

Luxonus Digital nije odgovoran za kašnjenja ili nemogućnost isporuke uzrokovane višom silom.


5. Usluga Pixie Photobooth

  1. Predmet usluge i opseg: Usluga Pixie Photobooth obuhvaća najam i korištenje digitalne fotokabine („Photobooth”) na dogovorenoj lokaciji događaja. U cijenu usluge uključeno je postavljanje i demontaža uređaja na lokaciji, korištenje Pixie Photobooth uređaja tijekom ugovorenog perioda, te mogućnost trenutnog digitalnog preuzimanja ili dijeljenja nastalih fotografija (npr. putem elektroničke pošte ili drugih digitalnih kanala) nakon događaja.

  2. Rezervacija i akontacija: Rezervacija usluge Pixie Photobooth smatra se potvrđenom tek nakon uplate akontacije (predujma) u iznosu od 100 € na transakcijski račun pružatelja usluge (Luxonus Digital). Akontacija služi kao osiguranje rezerviranog termina i uračunava se u konačnu cijenu usluge. U pravilu akontacija nije povratna, osim u iznimnim slučajevima definiranim ovim Uvjetima – primjerice u slučaju nastupa više sile (nepredvidivih okolnosti izvan kontrole ugovornih strana, kao što su elementarne nepogode, ratna događanja, epidemije i sl.) ili dokumentirane teške bolesti Klijenta zbog koje je onemogućeno održavanje dogovorenog događaja. Uplatom akontacije Klijent potvrđuje prihvaćanje ovih Uvjeta poslovanja za uslugu Pixie Photobooth.

  3. Obveze Klijenta (informacije i materijali): Klijent se obvezuje pravodobno (najmanje 24 sata prije početka događaja) dostaviti pružatelju usluge sve potrebne informacije i materijale vezane uz izvršenje usluge Pixie Photobooth. To uključuje, ali nije ograničeno na: točnu adresu i naziv lokacije događaja, datum i predviđeno vrijeme početka (i završetka, ako je primjenjivo) događaja, kontakt osobu na licu mjesta, kao i sve tekstove, logotipe ili druge grafičke materijale koje Klijent želi integrirati u fotokabinu ili na personalizirane predloške fotografija. Klijent jamči za točnost i potpunost dostavljenih podataka. Neispunjavanje ove obveze od strane Klijenta u predviđenom roku može rezultirati nemogućnošću pravovremenog pružanja usluge te pružatelj usluge zadržava pravo postupiti prema odredbama o otkazivanju ugovora navedenima u nastavku.

  4. Otkazivanje od strane Klijenta: Klijent ima pravo otkazati ugovorenu uslugu Pixie Photobooth isključivo pismenim putem (npr. putem e-maila) i to najkasnije 3 mjeseca (90 dana) prije dogovorenog datuma događaja bez dodatnih troškova. U tom slučaju ugovor se raskida bez obveze Klijenta na plaćanje preostalih troškova usluge, a pružatelj usluge će Klijentu vratiti uplaćenu akontaciju. U slučaju kada Klijent otkaže uslugu u roku kraćem od 3 mjeseca prije datuma događaja, akontacija se ne vraća te je pružatelj usluge zadržava u cijelosti. Pružatelj usluge u tom slučaju nije dužan Klijentu nadoknaditi bilo kakvu eventualnu štetu ili troškove proizašle iz otkazivanja. (Napomena: Otkazivanje od strane Klijenta uslijed više sile ili teške bolesti razmatra se prema točki 2. ovih Uvjeta, te u takvim iznimnim slučajevima Klijent ima pravo na povrat akontacije uz odgovarajući dokaz nastupa navedenih okolnosti.)

  5. Otkazivanje od strane pružatelja usluge: Pružatelj usluge Luxonus Digital zadržava pravo otkazati izvršenje usluge Pixie Photobooth u slučaju da Klijent ne dostavi sve potrebne informacije i materijale u roku definiranom u ovim Uvjetima (vidi točku 3. gore), ili ako na drugi način bitno povrijedi svoje obveze iz ugovora. Takvo otkazivanje smatrat će se raskidom ugovora zbog neispunjenja obveza od strane Klijenta. U tom slučaju pružatelj usluge neće snositi odgovornost za neizvršenje usluge, te ima pravo zadržati uplaćenu akontaciju od 100 € kao naknadu za rezervaciju termina i pokriće nastalih organizacijskih troškova. Pružatelj će o otkazivanju obavijestiti Klijenta u primjerenom roku prije datuma događaja, kada je to objektivno moguće. (Napomena: U slučaju da pružatelj usluge mora otkazati uslugu zbog vlastitih razloga ili okolnosti više sile, Klijentu će biti vraćena puna uplaćena akontacija, osim ako se obje strane ne dogovore o pružanju usluge u zamjenskom terminu.)

  6. Odgovornost Klijenta za štetu (vandalizam i oštećenja): Klijent preuzima odgovornost da će se prema opremi Pixie Photobooth i pratećoj opremi (rekviziti, pozadine i sl.) postupati pažljivo i sukladno uputama pružatelja usluge. Klijent je dužan osigurati primjeren prostor i uvjete za rad uređaja tijekom događaja (uključujući sigurnosne mjere protiv prevrtanja, zaštitu od nepovoljnih vremenskih uvjeta ako je događaj na otvorenom, i sl.). U slučaju vandalskog ponašanja, namjernog oštećenja, uništenja opreme ili krađe počinjene od strane Klijenta, njegovih gostiju ili drugih osoba za koje Klijent odgovara tijekom trajanja najma, Klijent se obvezuje nadoknaditi pružatelju usluge cjelokupnu nastalu štetu. Ugovorne strane suglasno utvrđuju da u takvom slučaju šteta iznosi paušalnih 5.000 € (slovima: pet tisuća eura), te se Klijent obvezuje isplatiti navedeni iznos pružatelju usluge na ime naknade štete (ili ugovorne kazne) najkasnije u roku od 15 dana od dana dostave zahtjeva za nadoknadom štete. Ako stvarno utvrđena šteta premašuje iznos od 5.000 €, Klijent odgovara pružatelju za puni iznos te štete. Pružatelj usluge nije odgovoran za bilo kakve ozljede ili štetu na imovini Klijenta ili trećih osoba koje mogu nastati korištenjem usluge Pixie Photobooth, osim ako je isto uzrokovano namjernom radnjom ili grubljom nepažnjom pružatelja usluge.

Napomena: Ovi uvjeti za uslugu Pixie Photobooth sastavni su dio Općih uvjeta poslovanja Luxonus Digital-a. Sklapanjem ugovora, uplatom akontacije ili korištenjem navedene usluge, Klijent potvrđuje da je upoznat s ovim uvjetima, te ih prihvaća u cijelosti. Ugovorne odnose koji proizlaze iz ovih Uvjeta uređuje materijalno pravo Republike Hrvatske, a u slučaju spora nadležan je stvarno nadležni sud prema sjedištu pružatelja usluge.


6. Obavijest o podnošenju prigovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo podnijeti prigovor na e-mail: luxonus.digital@gmail.com ili na adresu:
Luxonus Digital, Grgura Budislavića 99, 23000 Zadar.
Odgovor na prigovor bit će dostavljen u roku od 15 dana.